DSC_0193DSC_0124
IMG_2510IMG_4083
These pictures transport me to other places, other moods; the black and white ones are rather old now, and take me to my family´s country house in Sweden a summer evening.
Sofie-Marie´s beautiful face makes me fall even more in love with portrait photography. A window from my brother´s room in Paris reminds me og the very special trip, which brought me back close to photography in a way I hadn´t been for a long time. On that note: sleep tight every one of you.

Når jeg kigger på billederne her, føler jeg mig henført til andre steder, og andre sindstilstande. De sort-hvide er af ældre dato, men de forbliver nogle af mine favoritter. De er taget i min families miniput hus i Skåne en sommeraften.Sofie-Maries fredfyldte ansigt… jeg må indrømme at jeg er dybt betaget af portræt fotografi. Jeg elsker at tage billederne, og jeg bliver aldrig færdig med at kigge på dem.
Til sidste er der vinduet på min Brors værelse i Paris. Den rejse var helt særlig, og på mange måder bragte den mig igen tæt på fotografiet. Og nu må det være godnat her fra Antigua, hvor det blæser ganske meget her til aften.

kys

