DSC_0077
Ah, guys, I think blogging is difficult right now. In a way I want to keep it anonymous, taking reportage pics, portraits etc, but on the other hand I just love a good fotograph – regardless of the the origin. Meaning: I don´t mind it to be about my life. What do you think? Big troubles, here 😉

Amen for hulen da også. Blogging volder mig besvær for tiden: På en måde passer den personlige blogging slet ikke til mig eller bloggen; jeg er mere (eller er jeg?) til reportage-fotografi, protrætter osv. På den anden side er kernen i det jeg elsker jo blot et godt fotografi – også er det jo lige meget hvilken sammenhæng det er i. Sagt på en anden måde: Det er fint med mig, at det handler om mit liv, så længe billederne er gode. Hvad synes I? Store problemer 😉

kh Luka

ps. above is a picture of a GREAT piece of fabric I´ve bought. I´m dying to turn it into a bold skirt – but I have to learn how to sew first. jaix!

