IMG_5139IMG_5143vi har alle sammen vores morgenritualer; nogen starter dagen med en kop kaffe, andre går en tur med hunden. jeg tager et glas æblejuice og sætter mig herud. den store terrasse har en storslået udsigt over bugten, men om morgenen vil jeg egentlig bare gerne have fred og ro uden for mange indtryk. ofte når jeg vågner er jeg helt ophedet og en smule ør af varmen, og så passer det fint at der er lidt køligt og træernes blade skygger delvist for solen på den lille veranda. dejlige caribien, hvor solen altid hilser én godmorgen.

everybody has their morning rituals; some people start the day with a cup of coffee, others walk the dog. I like to bring a glass of apple juice and sit out here. the large terasse has a magnificent view of the bay, but when I wake up I really just want peace and quite. and not too many impressions. often when I wake up I´m a bit hot and dizzy from the heat. then it´s lovely to have a cool spot, where the leaves cast a shade. I love the Caribbean where the sun always greets you “goodmorning”.

xx Luka

