De sidste 2 1/2 år har jeg boet i udlandet, så da jeg nu er flyttet hjem (3 dage siden!), skal der indrettes på livet løs. Det vil jeg vise nogle billeder af :) For mig betyder det så meget, at jeg føler mig hjemme. Man kan jo ikke altid vælge og vrage, men jeg synes nu, jeg har været heldig med mit værelse: store vinduer, trægulve, højt til loftet og masser af plads. Her lidt billeder fra værelset og ja der roder…:)

As most of you guys know I have been living abroad for 2 1/2 years now. I just moved back to Denmark, and this is my room!
My family is leaving Denmark in a few days, so I´ve spent a lot of time with them – which is why I haven´t made any progress on the interior part – YET! I have more exciting news, so stay tuned 🙂 And hopefully you guys still remember me after a long blogging-drought.
xx Luka

